31 Mar 2017

Mirror of the Witch / Kore Dizisi


Genç bir adam olan Heo Jun(Yoon Shi Yoon)ve bir prenses olarak doğan ama bir cadı olan Seo Ri’nin(Kim Sae Ron)hikayesi anlatılmaktadır.Seo Ri’nin annesi Kraliçe Sim çocuk sahibi olamamaktadır.Çocuk sahibi olmasına yardımcı olması için kraliçe bir şamana gider.Şaman Hong Joo’nun kara büyüsü sayesinde Kraliçe Sim bir oğlan ve bir kız olmak üzere ikiz çocuk doğurmayı başarır.İkizlerden kız olan Seo Ri bir lanet altıda doğar ve dağların derinliklerine terk edilir.Orada Heo Jun ile karşılaşır.
  • Yoon Si Yoon; dizide Heo Jun karakterini canlandırıyor. Daha önce Me Too, Flower!Flower Boy Next DoorThe Prime Minister and I dizilerinde izledim. Heo Jun, cariye çocuğu olduğu için toplumda hor görülür. O yüzden kendi kimliğini gizleyerek işlerini halletmiştir. O zeki ve yetenekli biridir. 
  • Kim Sae Ron; dizide Yeon Hee / Seo Ri karakterini canlandırıyor. Daha önce Can You Hear My Heart, Fashion King, I Miss YouHi! School - Love On dizilerinde izledim. Lanetli bir cadı olan Seo Ri aslında bir Yeon Hee adında bir prensestir. Doğumunda yaşanan olaylar sonucunda lanetlendiği için cadı olan bir dağda yaşamaktadır. 
  • Lee Sung Jae; dizide Choi Hyun Seo karakterini canlandırıyor. Daha önce Gu Family Book, The Suspicious Housekeeper, Warm and Cozy, Jealousy Incarnate Kraliyet ailesinin vazgeçtiği lanetlenmiş prensesi herkesten gizleyerek koruması altına alır.
  • Kwak Si Yang; dizide Poon Yeong karakterini canlandırıyor. Daha önce Persevere, Goo Hae-Ra, Oh My Ghost dizilerinde izledim.  Choi Hyun Seo'nun oğludur. Kralın yakın korumasıdır. Seo Ri'nin yıllarca abisi bildiği kişidir. 
  • Senarist Tangled animasyonundan esinlenmiş heralde. Çocukla kızın ilk karşılaşmaları hemen hemen aynıydı. Heo Jun çevresini keşfederken ansızın prensesin tavayla kafasına vurup bayıltması çocuk kendine geldiğinde kızı görememesi yüzünü saklaması görünce de biraz etkilenmesi o tava mevzusu animasyonun esprilerinden biriydi. Dışarı çıkamaması prensesin saraydan uzaklaştırılıp başkasının büyütmesi doğum gününde sarayın orada halkın gökyüzüne fener uçurması kızın bu fenerle hayran olması birde bunu falan görünce daha da emin oldum.
  • Yoon Si Yoon 'a eşlik eden aktirstin Kim Sae Ron olmamasını dilerdim. Aktör küçük duruyor olabilir anlarım ama karşısındaki kişide 18 yaşında olsada çocuk gibi duran bir aktrist olmamalıydı. Dizinin konusu ne kadar başarılı olursa olsun aradaki uyum olmadı mı olmuyor. 
  • Dizi 20 bölüm. Bana kalırsa 16 bölümle bitebilirdi.
  • Dizide ki efektler, sesler kesinlikle başarılıydı. Özelikle bazı sahnelerdeki sesler fazlasıyla ürkütücüydü. 
  • Lush "Love" Lim Jeong Hee "Month" ChoA &Crayon Pop "Always" ostlar dizide dikkatimi çeken şarkılar oldu.
  • Dizinin üzücü olaylarından biri Dong Rae karşımıza çıkan Choi Sung Won, lösemi teşhisi ile diziyi bırakmak zorunda kaldı. Choi Sung Won'u Reply 1988'i izleyenler çok yakından tanır. Umarım bir an önce sağlığına kavuşur.
  • Ben diziyi Yoon Si Yoon için izledim. Askerden sonraki ilk yapımı olduğu için sabırsızla bekledim. Oyuncular arası uyumdan dolayı dizinin içine giremedim. Zira benim tarihi dizi sevdiğimi yakından takip edenler bilir. İzlediğime pişman mıyım? Değilim. Bununla birlikte çokta etkilendiğim söylenemez. Senarist elindeki bu konuyu farklı oyuncularla değerlendirmiş olsaydı dizi daha başka yerlere gelirdi. İzleyenlerde bir etki yaratmış olabilir bende yaratmadı fakat yinede şans verdim. Umarım siz beğenirsiniz.
Dizi için puanım; 6/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..