24 Haz 2015

My Unfortunate Boyfriend / Kore Dizisi


İstediğini elde etmek için gerekirse yalan söylemeye dünden razı olan kadın ile, her zaman dürüst olmaktan yana olan bir adam arasındaki aşk hikayesini konu alıyor. Dizinin yönetmenliğini No Min Woo ile Full House Take 2 dizisinde beraber çalıştığı yönetmen üstlendi.

No Min Woo; dizide Park Tae Yoon karakterini canlandırıyor. My Girlfriend is a Gumiho Full House 2, Monstar, The Greatest Wedding dizilerinde izledim. Küçük yaşta anne ve babasını trafik kazasında kaybeden Tae Yoon bu durum için kendini suçlar, hayat küser. Onun tek amacı annesinin bahçesini yaşatıp, çiçeklerle donatmaktır. Küçük bir prensten yetişkinliğe dönen ve doğruların her zaman dünyaya hakim olduğunu düşünen bir karakteri oynayacak.



Yang Jin Sung; Yoo Ji Na karakterini canlandırıyor. Secret Love, Bride Of the Country dizisinde izledim. Ses tonu hoşuma giden tek aktirst. Farklı bi enerjisi olduğunu düşünüyorum. Ji Na ailesinde uzakta arkadaşıyla yaşayan bir kızdır. Büyük bir reklam şirketinde işe girmek için çok çabalamıştır. Farklı bir düşünce yapısına sahip olduğu için mülakata girdiği reklam şirketinde başlayacak olan iki stajyerden biri olacaktır. Fakat bazı yalanlar söylemiştir. Mesela mezun olduğu okul gibi.. 

Yoon Hak; dizide  Hee Chul karakterini canlandırıyor. İzlediğim ilk yapımı. Kendisi Supernova (Choshinsung) adlı kpop grubun lideridir. Fakat daha önce neden bu kadar dizi çevirmiş merak içindeyim. Bence bu sektörün içinde olabileceğini düşünüyorum. Hee Chul karakteri, reklam şirketinde müdürdür. Başkan koltuğu için düşünülen mükemmel adaylardan biridir. 





Han Hye Rin; dizide Jung Hye Rim karakterini canlandırmaktadır. Emperess Ki'de gözde Park rolünde izlemiştim. Onun dışında izlediğim başka yapımı yoktur. Reklam şirketinin en büyük hissedarının kızıdır. Fakat bunu gizlemektedir. Hee Chul dışında kimse bilmez. Bu reklam şirketine kendini kanıtlayıp müdür Hee Chul'a kendini kanıtlamaktır. Çünkü ona uzun bir süredir aşıktır. Reklam şirketine stajyer olarak giren ikinci kişidir. 




No Min Woo iyi niyetli Tae Yoon karakterinin özünü çok iyi benimseyip ekrana yansıtmış fakat bu durumu bile oldukça abarttıklarını düşünüyorum. Min Woo'nun bu rolü seçmesinde ki nedenin şu zamana kadar oynadığı rollerin soğuk karakter olması olasılığı olduğu düşünüyorum. İyi niyet olayını fazlasıyla üstüne gitmeselerdi belki daha iyi olurdu kanaatindeyim. Bir de sürekli Jin Na shi demesi beli çileden çıkarmadı değil. Yang Jin Jung daha önce Bride Of Century dizisinde izlemiş, sevmiştim. Bu dizide ki rolünün ona yakıştığını da düşünüyorum. Yoon Hak oynadığı karaktere ayrı bir karizma katmış. İtiraf ediyorum, ilk bölümler bayağı bayağı Ji Na'nın onunla olmasını istedim. Han Hye Rin; bu tür yapımlarda rekabet varsa ikinci kadın ve erkekler çirkinleştikleri için sevilmezler. Fakat ilk kez bi ikinci kadını haklı buldum, sevdim. 

No Min Woo ve Yang Jin Sung var diye severek başladığım hatta ilk bölümler bolca güldüğüm bir dizi olmasına rağmen ne yazık ki sonlarına doğru sınıfta kaldı. My Unfortunate Boyfriend komediyle başlayıp bir anda romantik bir havaya girdikten sonra kendini toparlayamadığı için belli bir yerden sonra izlerken zorlanmama sebep oldu. Diziye başladığınızda büyük beklentiler içine girmeden izlerseniz mutlu olabilirsiniz. Aksi halinde benim gibi zorlanabilirsiniz.

Dizinin ostlarını beğendim. Başrol oyucusu No Min Woo'nun müzik geçmişini ve rol aldığı bir çok dizinin şarkılarını söylediğini göz önünde bulundurursak My Unfortunate Boyfriend dizisine de bir ost yakışırdı değil mi? No Min Woo'nun sesinden "I Love You" dizinin bir diğer oyuncusu Yoon Hak ilk kez dinledim, sesini beğendim. Onun sesinden "My Love" kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim. Shin Jae "You're My Angel", F. Cuz "My Unfortunate Boyfriend", Jungheum Band "Feel My Up" şarkıları benim dikkatimi çekenler. Ful albümü dinlemek için; TIKLA!

5 yorum:

  1. Dizide fazlasıyla duymuş olduğumuz bir şarkı vardı, hatta dizinin sonunda da No Min Woo gitar çalarken Yang Jin Sung o şarkıyı söylüyordu acaba şarkının adını, kimin söylediğini biliyor musunuz? Cevabınızı dört gözle bekliyorum :) ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Final sahnesinde ki şarkıyı biliyorum da paylaştığım şarkılardan biri olabilir. Çok dikkat etmemiştim. İstersen bir bak :)

      Sil
    2. diziye ait bir şarkı değildi eski bir şarkıydı (sanırım) No Min Woo kaset çalar dinlerken genelde o çaldı :)

      Sil
    3. Dediğin şarkıyı hatırladım. Eski şarkı olduğu için bilmiyorum. Eğer rastlarsam yayınlarım :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..