11 May 2015

Jang Hyun Seung Solo Çıkışı!

İşlerimin yoğunluğu dolayısıyla uzun bir süredir post yazmaya fırsat bulamıyordum. Otomotiv sektöründe çalışanlar bilir sürekli bir denetim sürekli bir aksiyon mutlaka vardır. Durum böyle olunca yazılarımı aksatmak zorunda kaldım. Bu süre zaafı içinde aldığım en güzel haber ise BEAST üyesi Jang Hyun Seung'un 08.05.2015  saat 00:00 solo çıkışını yapmış olması.
Hyun Seung'un "My" isimili albümde R&B ve Hiphop tarzında 6 şarkı yer alıyor. Albümün başlık şarkısı ise "You're The First". Hyun Seung'un favori şarkısı ise Break Up With Him. 


     Beste: Black Eyed Victory (Choi Kyusong-Rado)
     Şarkı Sözü: Sam Lewis
     Aranje:  Black Eyed Victory
     Teaser

     Beste: Black Eyed Victory
     Şarkı Sözü: Black Eyed Victory- Sam Lewis-Giri Boy
     Aranje: Black Eyed Victory
     Teaser

      Beste: Black Eyed Victory
      Şarkı Sözü: Kush, Tokki
      Aranje: Black Eyed Victory
      Teaser
     Beste: Sam Lewis
     Şarkı Sözü: Sam Lewis
     Aranje: Sam Lewis, CJ
     Beste: Sam Lewis
     Şarkı Sözü: Sam Lewis, Yeyo
     Aranje: YeYo
     Teaser
     Beste: Sam Lewis
     Şarkı Sözü: Sam Lewis, CJ
     Aranje: Black Eyed Victory, Sam Lewis
     Teaser

It's Me, solo albümün tanıtım şarkısı, Groove tarzında. Ses nitekliklerini ve yoğunluğunu taşıyan bir tarz. Aynı zamanda orta tempo, nadiren hızlı tempo akınlarıyla oluşmuş bir tarz.
Solo albümün ana şarkısı olan You're The First hip hop türünde. Albümde ki favori şarkım. Canlı melodisiyle kendini dinlentiriyor.
Hyun Seung R&B, hip hop türünde olan Break Up With Him şarkısında Tokki ile düet yapıyor. Bu şarkıyla vokal yeteneğini bir kez daha ortaya çıkarmış. Aynı zamanda Hyun Seung'un albümde ki favori şarkısı olduğunu belirtmeden geçemeyeceğim.
Sexy Joke adından da anlaşılacağı üzere Hyun Seung'un olgun karakterini, espirili sözleriyle ortaya çıkardığı  şarkı.
Come Out, karşısında ki kıza güzel olduğunu anlatan itiraf şarkısı. Albümde ki favori şarkım.
I Love You şarkısı, R&B tarzında. Kişinin ayrılık sonrası yaşadığı ikilemi ele alıyor. Eski sevgiliye duyulan özlem ve nefretin bir arada olduğu şarkı.
Beast grubuna saygım ve sevgim çok büyük. Çıkış yaptıkları dönemden bu yana en çok gelişme gösteren gruplardan biri. Canlı performanslarda hem dans edip hem şarkı söyleyebilmek büyük meziyet. Sesleri zerre kaymadan, hangi ses tonuyla başladılarsa bitişe kadar aynı ses tonuyla bitirebilen ender gruplardan.Grubun ana vokalı her ne kadar Yoseob olsa da her birinin sesi ayrı ayrı güzel. Hyun Seung'un, Hyuna ile olan trobublemaker çıkışından sonra solo albüm bekliyordum. Özellikle 12:30 şarkısında Hyun Seung'un ses rengine hayran kalmıştım. O yazımda bunu dile getirdiğimi hatırlıyorum. Solo albüm gelmeli artık diye düşünüyordum. Ben albümde ki her şarkıyı sevdim. Her albümde olduğu gibi favori şarkılarım tabi ki var. Ama siz hepsini dinleyin.
You're The First video klip
 Benim gibi görsel hafızaya sahip olanlar için bir de Hyun Seung'u canlı performansını izlemeli .

6 yorum:

  1. proflin ne kadar hoş yaaa ne çok şey yapmışsın yapıyon kutlarım kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ki :)
      Gerçekten güzel düşünceleriniz mutlu etti :)

      Sil
  2. KPOP Mstarın gözbebeği...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mstar hakkında bilgim yok sen öyle diyorsan öyledir diyeyim :)

      Sil
  3. MStar'dan bir arkadaşım söylemişti de bilmiyordum yazıyı okuyunca çok sevindim teşekkürlerrrrrr

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..