13 Oca 2015

Kim Jonghyun'dan İlk Solo Albüm!


SMTown gün geçmesin ki bünyesinde ki gruplardan solo albümü çıkarmasın. Henry, Teamin, Kyuhyun ve Zhoumi'nin ardından SHINee'nin güçlü sesi Jonghyun'un ilk mini albümü 12 Ocak tarihinde yayınlandı.
Daje Boo şarkısı Jonghyun ve Zion T. tarafından bestelenen retro-funk tarzında bir şarkı. "Base" albümünde Younha, Wheesung ve Iron gibi isimlerle çalışmış.

İlk solo albümünün çıkış parçası ise "Crazy(Guilty Pleasure)"nin müzik videosu 8 ocak tarihinde yayınlandı.


Jonghyun'un Zion ile yaptığı düet şarkısı Daje Boo'nun koner görüntülerinden oluşan video klibi de yayınlandı.


Bu hafta Music Bank, Music Core ve Inkigayo'da performansını sergileyecek. Sonuçlar merakla bekleniyor. Teamin'in yakaladığı başarıyı Jonghyun'dan bekliyorum.. İyi şanslar..

Güncelleme: Jonghyun Show Chanpion da haftanın birincisi oldu.

12 yorum:

  1. Blog keşif etkinliği ile blogunuza geldim ve izlemeye aldım bende beklerim :)
    http://www.mehtapslifestyle.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)
      Hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Keşif etkinliğinden geliyorum bana da beklerim :) begumsel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Blog keşif etkinliğinde sayesinde sizi keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Hi, maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    xoxo
    http://smellofpeony.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Shinee grubundaki herkeste kişisel yetenekler fazlasıyla var..Hani bir grupta çok yetenekli olmayan ancak varyeti ve\veya yakışıklılığı\güzelliği için girenler\alınanlar olur ya, Shinee'deki yetenek standartların üstünde ayriyeten hem yakışıklı hem iyi dans eden hemde varyeti yetenekleri çok olan bir grup...Aynı zamanda kişilikli insanlar her biri...
    Umarım Jonghyun'da Taemin'in yaşadığı başarıyı yakalayabilir...Hak ediyor çünkü. :)) Hak ediyorlar çünkü...
    :D ~~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solo albümüyle başarılı olmasını. Aynı şeyleri düşünüyoruz. Bu konuda bir shinee bi beast üyeleri müzikal açıdan bir çok idol grubundan çok üstün. Ben iyi işler yapacaklarını düşünüyorum.

      Sil
  6. Merhaba şirineler etkinliği vasıtasıyla bloğunuzu keşfettim , sevgiler
    tigrisdriver.blogspot.com Minik Meleklerim

    YanıtlaSil
  7. Mstarda görmüştüm ben bu şarkıyı :D

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..