13 Kas 2014

Super Junior'dan "Kyuhyun"un 1. Mini Albümü Yayınlandı!


Super Junior'un Çinli üyesi Zhoumi'nin ardından kadife sesli maknesi Kyuhyun 1. Mini Albümü "At Gwanghwamun" albümüyle çıkışını yaptı. Benim uzun zamandır beklediğim sololardan biriydi. Hatta  Sekiz yılı geride bırakmış grubunun üyesi olarak o güzel sesiyle geç bile kaldığını düşünüyorum.  İlk başta Albüm fotoğraflarını yayınlayan SM şirketi; albümün sonbahara uygun şarkılarla dolu olacağının sinyalini verdi. Fotoğrafların ardından albüme adını veren "At Gwanghwamun" şarkısının tanıtımı yayınlandı. 13 Kasım'da yani bugün şarkının yayınlanacağı ve aynı gününün akşamın mini bir konserle albümü tanıtacağı bilgisi verildi. Ah be Güney Kore'de olmak vardı! 14 Kasım yani yarın Music Bank'de sahne alarak ilk solo performansına başlayacak.
Albümde yer alacak şarkı listesi;
"At Gwanghwamun (Super Junior ve SM çıkış yapmış bir çok grubun şarkısında imzası olan Kenzinin imzası var)
Eternal Sunshine ( şarkının bestesi ve aranjesi ünlü piyanist Yiruma ve 2Face'e ait)
 At Close (Honeydew'O yani Brown Eyed Soul's Jungyup ve Echo Bridge ikilisi imzalı)
Moment of Farewell (Sözleri Swan'a ait)
One Confession (şarkının besyesi ve aranjesi Yoo Young Joon, sözleri ise Yang Jae Sun'a ait)
5)Flaying, In The Night (şarkısı da Kenziye ait)
 My Thoughts, Yours Memories (sözleri TVXQ'dan Changmin'e ait. Kyuhyun'un en yakın arkadaşı olduğunu bilmeyen yoktur heralde)

Super Junior'un ilk solo albümü çıkaran üyesi oldu. Güney Kore'de faaliyet gösteren grubunun üyesi olduğu için o grubunun ilk solo çıkış yapan üyesi Kyuhyun. Ardından bir solo çıkışta Ryeowook ve Yesung'tan bekliyorum. Kyuhyun'un solo albümünün başaralı olacağını düşünüyorum hatta inanıyorum. Albümde çalıştığı söz yazarlarına bakıyordum da hepsi Kpop sektörünün en başarılı söz yazarları. Kyuhyun'un sesinin güzelliği zaten tartışılmaz. Dans ettiği zaman bile sesinin tonunda değişiklik olmuyor. Bknz: Mamatica 

At Gwanghwamun şarkısının klibi yayınlandı.
Şarkı ayrıldığı sevgilisini özleyen adamın duygularına tercüman olmuş
Kyuhyun'un 1. solo albümünü tanıtım konserine yaklaşık 200 şanslı hayranı katılmış. Albümde ki bütün şarkıları hayranın karşısında söylemiş. Konserine Eternal Sunshine şarkısıyla yaptı. Onu desteklemeye Super Junior lideri Leeteuk ve Ryeoeook katıldı. Ayrıca en yakın arkadaşı TVXQ'dan Changmin'de konserde yerini aldı. Eminim ki diğer üyelerin programları dolasıyla katılamadıklarını. Fakat bir parantez açmak istiyorum o da Leeteuk; bir liderin olması gereken bütün özellikler onda yer alıyor, takdir ediyorum. Kyuhyun tatlı tatlı laf sokmasınu bilmeyen yoktur. Bunu genelde ciddiymiş gibi yapar. Solo albüm çıkarma konusunda üyeler arasında kıskançlık olur düşüncesiyle 2 yıl boyunca süren solo albüm hazırlama aşamasını üyelerden gizlemiş, her hangi bir kıskançlık olur diye. Bizim saf çocuk üyelerin güzel tepkileriyle karşılaştıktan sonra yanlış yaptığını anlamış :) Bizim deli maknemiz böyle olur. 
Albüm yayınlandıktan kısa süre sonra MelOn, Genie,Naver,Mnet, Olleh, Bugs ve Monkey3 gibi Güney Kore'nin en önemli müzik listelerinde zirveye yerleşti. Beklediğim gibi! Albümünün zirvede olduğu gören Kyuhyun'un "Yarın şarkı söyleyeceğim için uyumam gerekiyor.. Ama öyle mutluyum ki uyuyamıyorum"  şeklinde twit atması çok şapşik değil mi? 
Kyuhyun; Umarım emeğinin karşılığını o güzel sesiyle alır.
Benim için şimdiden baş ucu albümü olarak yerini aldı.

Kyuhyun'un Music Bank Sahnesi için; TIKLA



3 yorum:

  1. canım yine şahane bir yazı sabah yolculuk yaparken senin blogunu okumak çok hoşuma gidiyor :) kyuhyunun gizli bir şekilde hazırlandığını bilmiyordum :D şarkılar şahane bu güzel ses ve tatlılıkla başarılı olacağı gün gibi ortada aslında :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim baş ucu albümüm oldu. Sujuyu ayrı severim fakat kyuyu daha ayrı severim :D
      Solo çıkarmasına çok sevindim askerden dönüşten Yesung'tan böyle bir performans bekliyorum :D

      Sil
  2. Keşke Mstar'a koleksiyon şarkısı olarak gelse *-*

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..