28 Ağu 2014

SUPER JUNİOR "Kim tacı giymek isterse taç onun olacaktır!"

Çok uzun zamandır dört gözle beklediğim ha çıktı ha çıkacak derken geri dönüş tarihi açıklanmasıyla tatlı bir heyecan sardı ben dahil bütün ELF'leri. Super Junior M olarak "Swing" ile Çin müzik piyasasında geri dönüş yapmış olsalar bile bu albüm benim için ayrı olacak. Bir kere bütün neredeyse bir arada bir tek Yesung askerlik yaptığı için ne yazık ki yer alamadı. Onun dışında askerlik görevini daha geçtiğimiz günlerde tamamlayan Leeteuk olmadan albüm mü olurmuş diyerek albüm için onu bekledi bizim çocuklar
Super Junior üyelerini İnstagram ya da Twitter'da her gün özellikle Donghae'nin paylaştığı prova fotoğraflarını bilen bilir. Bu fotoğrafların ortak özellikleri var ki onlarda sadece merakta bırakmak adına üyelerin ayaklarını çekip gönderiyordu.2014'te bir dönüş olacak ama ne gün olacak belli değilken Super Show 6'nın tarihi Leeteuk'un dönüşüne göre ayarlandı. Ağustos ayının başlarında ay sonu geri dönüş haberleri günden güne yayılırken sonunda 7. albümleri "Mamatica"nın çıkacağı kesinleşti.  Bugün başlayarak Mamatica adı altında yepyeni albümüyle geri dönüşüne başladı. Bugün KBS'nin Music Bank, 30 Ağustos MBC'in Music Core ve 31 Ağustos tarihinde SBS'nin Inkigayo'ya  ile sahne alacak. Albüm 1Eylül'de çıkacak.
Albümün 1.Teaser fotoğrafları tek tek olarak yayınlandı
2. Teaser Fotoğrafları tek tek renkli olarak yayınlandı. 
Albümün üçüncü teaser fotoğraları
 SmTown şirketi Kpop sektörünün en büyük üç şirketinden biri. Albüm tanıtımları açısından aralarında en iyisinin sm olduğunu düşünüyorum. Çünkü yayınladıkları fotoğraflarla yarattıkları konsepti ister istemez . Acaba bu sefer nasıl olacak? diye merak ediyorsunuz. Bu konuda diğer şirketlere nazaran bir adım önünde olduğunu düşünüyorum. Super Junior'ın bu albümün konsepti Kovboy, matador ve nazik beyler konseptinin yer aldığı bir dizi fotoğrafın ardından geri dönüş performansı için daha çok heyecan yarattı.İlk mv teaserinde.Tüm üyeler eğlenceli tasarımlar ve kıyafetleri ile komik roller üstlendiği belli oluyor.
İlk mv teaserı 

Lider Leetteuk; " Aranan hırsız" biri olarak görüyoruz. Uzun zaman sonra onu klipte, fotoğraflarda görmek beni çok mutlu etti. Askere gitti doğru dürüst haber gelmiyordu. Yesung gibi rahat değildi tabi.. Bilmiyorum ama Teuk'a bence askerlik yaramış, zaten güzel çocuktu fakat daha bi farklı geldi gözüme. Sevdim bu halini.
İİşte benim duygusal adamım Heechul! onu "barmen" olarak görüyoruz. Kim der ki bu çocuk 30'un üstünde diye. Kız gibi güzelliği var.  Mr. Simple albümünün ardından ilk albümü olduğu için çok heyecanlı olduğunu İnstagram hesabından duyurdu.
Teaser fotoğrafları yayınlandığında ilk dikkatimi çeken Kangin'in sarı saçları oldu. Bana göre ilk çıkış yaptıklarından bu yana en çok değişim gösteren üyelerin başında gelir. Askere dombik gitti incecik döndü ve sarı saçları harika! Onu bu konsepte "manav" olarak göreceğiz.
Shindong bu konsepte görevi "Demirci".. Grubun en çok sevdiğim üyelerinden biri. Albüm çıkışına  
doğru yine zayıflamış. Çok sevinmeyin hemen geri alır, Demirci tipin sevdim. Dombikim ne yapsa yakışıyor.
Sungmin; "banka müdürü" olarak görüyoruz. Bu albüm tarzı en çok değişen üye Sungmin olmuş. O güzel gözlerini sarı siyah olan saçlarıyla kapamışlar. Sungmin'in bu tarzı albüm fotoğrafları yayınlandığınd dikkatimi çekti. Hatta bu tarzına çok şaşırdım. Klipte en çok merak ettiğim kişi. Bu sene askere gidecek yavrum!
Eunhyuk "Matador" olarak görüyoruz. Ben bu çocuğa sarı saçı hiç yakıştırmıyordum. Önceki Suju tanıtımında dile getirmiştim. Bi ara saçını platin sarısına yakın yapmıştı hiç sevmemiştim. Fakat bu albümde ki saçlarının rengine hemde boyuna bayıldım! Birde o bandana çok yakışmış .Şu matador tipi sizce de Hyuk'a yakışmamış mı? Aldığı kiloları vermiş bizim çocuk.
Donghae "ödül avcısı" olarak görüyoruz. Tipini sevdiğim zaten yakışıklıydı pek bi sevimli olmuş bu halleri. Bu çocuk için yazacağım çok şey olmasına rağmen sadece açın teaserı izleyin bana hak vereceksiniz. Mavi saçlarını aşırı sevdim.
Siwon; "Şerif" olarak görüyoruz. Swing klibinde ki badem bıyıklarını hala unutamadım neyse ki bu çocuk her ne yaparsa yapsın yakışıyor fakat bu albümde saç kesimini sevdim. Şerif kılığına girmekte grupta en çok buna yakışırdı. 
Ryeowook; "berber" olarak izliyoruz. İlk çıkışından bu yana en karizmatik olduğu sene 2014 oldu. Bu yıl değişim açısından onu yılı oldu. Saç stilini ve rengine dokunmasın yeter. 
Kyuhyun; "kumarbaz" olarak görüyoruz. Kpop sektörünün evil maknaelerinin başında gelir bizim çocuk tabi Changmin'den sonra :) Onu bu şekilde düşündüğümde kumarbaz konseptini merak ediyorum. Ona yakışır be her şey!
 İkinci MV teaser videosu
Salı sabahı işe gitmek için uyandım neler olup bitmiş telefonu elime alır almaz Youtube "SmTown" kanalı bildirimi ikinci teaserın yayınlandığını gördüğüm gibi kendimi kaybettim. Klibin görüntüsünden oluşan 34 saniyelik bölümü bin kez dinleyip izlemişimdir. "ayayayaya" kısmı gün boyunca dilime dolandı. Yalnız kırmızı takım elbiseli yeni imajlarını çok sevdim. Onları bir arada görmeyi özlediğim için mi bilmiyorum ama pek bi güzel göründüler gözüme!
  Super Junior'ın 1 Eylül'de 7. Full albümleri "Mamatıca" ile müzik dünyasına güzel geri dönüş yapacak demiştim. Yeni albümün çıkış parçası "Mamatica" dışında ne tür şarkılar yer alacağını sizde benim gibi merak etmişsinizdir. Albümlerin bir şarkısıyla sınırlı kalan tafyada yer almıyorum. Bütün albümleri Itunes ile indirip hepsine hakim olmaya çalışıyorum. SmTown salı akşam üzeri "Mamatica" albümünde ne tarz şarkılar olduğunu yayınladığı bir buçuk dakikalık dinleti ile birazda olsa merakımı giderdi. 
"Mamatica" albümünün şarkı listesi;
1.Mamatica
2.Shirt
3.Islands
4.Midnight Blues
5.Evanesce
6.Raining Spell For Love
7.This Is Love
8.Let's Dance
9.Too Many Beautiful Girls
10.Mid Season
BEKLENEN KLİP "MAMATICA"
Kırmızı takımlarından siyah beyaz ayakabılarına, saç modellerinden klipte büründükleri tiplere kadar her şeyi beğendim. Uzun süredir geri dönüşlerini beklediğimize değdi. Klipte dans koreografine Siwon'un mimikleriyle başlamaları, karpuz delisi olan Kangin'in karpuzu yere düştüğünde ki tepkisine bayıldım! Kareografiye gelecek olursam beklediğimin bile üstünde.Eunhyuk ve Shindong'un bu konuda çok çalıştıklarını bildiğimde kötü olacağına dair aklımdan tek bir kötü düşünce geçmedi. Konsepti eprili yanlarını sevdim. Özellikle kırmızı takım olayının hepsinde aynı olması, dansta sağladıkları uyumu daha çok gözler önüne seriyor. 
Arkadaş kim ne derse desin SM bu konuda başarılı! Albüm yayınlandığı zaman hem diğer şarkılarla hemde teknik bilgilerle karşınızda olacağım. Şimdi Mamatica klibinin tadını çıkralım
Suju geri dönüş yaparken biz :)

12 yorum:

  1. meraktan çatlıyor dediklerine katılıyorum ELF olan şu kalbim albümü dinlemeyecek resmen yiyecek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma düdam sorma çok bekledik ama değdi şimdi diğer şarkıları bekliyorum :)

      Sil
    2. aynen neredeyse bir ömür bekledik ama mamacita çok güzel değdi sanırım umarım albümün kalanı da böyledir sujuya ilk vurulduğum günler gibi hissediyorum yahu sonunda :D

      Sil
    3. kesinlikle.. Çok uzun zaman bekledik. Ben artık günleri saymaktan helak oldum :D İmajları için ne diyosun peki?

      Sil
    4. tek kelimeyle BA-YIL-DIM :D

      Sil
    5. Bende öyle aşırı sevdim hep böyle kalsınlar :D

      Sil
  2. SuJu comeback yapmış tebrikler ! Dün ikinci teaseri rastgelip izledim bağımlılık yaptı bende. Klip de çıkmış bugün, gözün aydın ! :) Klipte kırmızı takımlar dehşet olmuş, bayıldım. *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy oyy Teşekkür ederim efenim :)
      Uzun zamandır bu geri dönüşü bekliyorduk resmen beklediğimize değdi :)
      Klibi arka arkaya bin kez izlemişimdir her ayrıntısını inceledim resmen. Danslarıyla kıyafetleri tam oturmuş bizim çocukların :)

      Sil
  3. This Love ve Shirt şarkılarına bayıldım. Comeback performanslarında shirt şarkısını da söylediler. Harika kareografi sergilediler. Açıkası hayran kaldım. Sende çok güzel dile getirmişsin. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şarkılarda bile ayırt edemiyorum ama this love benimde tercih ettiğim şarkılardan biri :)
      Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  4. mən də çox sevmişdim mahnını/şarkı . drama version daha daha əyləncəliydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Drama versiyonu ben bu yazıyı yazdıktan bir süre sonra yayınlandı o yüzden yazma gereği duymadım tekrar. Şirket eninde sonunda bizim çocuklara kıymet vermeye başladı :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..