14 Ağu 2014

Bu Aralar Ne Dinliyorum?--2

Taeyang'ı nasıl anlatsam bilemiyorum. Big Bang üyelerine göre bir tık daha fazla sevdiğim üye Taeyang. Sesini seviyorum be öyle böyle değil çok seviyorum. Farklı bir ses tınısı var.Öyle bir solo albümü yayınladı ki sesinde ki tınıyı beğenmemek elde değil ki.  Zirveye en çok yakışan idollerden biri. Albümün tamamını dinlediğimde sevmediğim bir tane şarkı bile yer almıyor. Itunes'de yayınlandığı ilk gün indirdim böyle kaliteli şarkılar kaçmaz, kaçırılmamalı. Eyes Nose Lips şarkısını ilk dinlediğimde bana kattığı o duygu varya uzun süredir Türkçe olsun yabancı olsun dinlediğim hiçbir şarkıda hissetmediğim şeydi. Duygularımı galiba fazla bastırmışım, ortaya çıkardı hepsini..
"Eyes, Nose, Lips"
"1AM"
Canlı performansları arasında en çok sevdiğim Tablo ile "Eyes, Nose, Lips" şarkısına Inkagoya'da yaptıkları düet oldu. Ayrıca albümde G-Dragon'la birlikte yaptığı "Stay With Me" es geçmek olmaz.Albümde yer alan  "Let Go" ve "Throw Away" şarkıları en az diğerleri kadar etkileyici. Taeyang'ın sevdiğim performansları Inkagoya, M!Countdown 1AM göz atabilirsiniz.
Infinite'nin geri dönüşünü yakından takip etmeme rağmen işlerimin yoğunluğundan bir türlü kaleme alamadım. Infinite'nin hızına yetişemedim kısa zaman arayla önce "Last Romeo" sonra "Back" şarkısıyla geri dönüş yaptılar. Last Romeo şarkısı listesi Orion Weekliy Single Chart listesinde ikinci sırada yer ald Günlerdir severek dinlediğim Back şarkısı ile dünya müzik listesi Bıllboard'un birincilik sırasını bile ele geçirdi şarkı. Jeff Bengamin Bıllboard'un kpop yazarlarından olur. Infinite'nin bu güzel şarkısı ile ilgili makale dahi yazmış, sitede görünce açıkçası şaşırdım. "Back" müzik videosu en az şarkı kadar hoş olmuş, Sunggyu'nun küçük kardeşini kurtarma girişimini anlatıyor fakat şarkının hikayesi kayıp sevgilisine geri dönmek isteyen erkekler hakkında.. İki şekilde de şarkıya uyan hikayeler..  Beni kendine bağladı şarkı..
Şarkının birde Dans Performansıyla olan ikinci versiyonu yayınlandı.
Hazır Infinite grubundan söz etmişklen grubun küçük gözlü lideri  Sunggyu'nun başında söylediği solo kısım beni benden aldı. Senini beğendiğim idollerden biri.  Immortal Song 2'da "My Heart Is Like a Star" ve kendi solo albümünde seslendirdiği "I Need You"performansını da severim. 
Beast'in geri dönüşü tamamladı bitti Good Luck şarkısından dolayı kafayı sıyırmış olsam da albümünü dinledikçe bu ara dinlemekten keyif aldığım bir diğer şarkı "Sad Movie". Bu şarkının alt yapısını dizi ostlarından birine benzetiyorum günlerdir düşünüyorum bir türlü aklıma gelmedi.Ayrıca geçen ayın başlarında 2PM'in sevimli üyesi Junho solo albümünü yayınladı. Albüm tanıtımları yayınlanana kadar her video her yazıyı takip etmeme rağmen "Feel" şarkısını pek sevemedim.  
Dört gözle beklediğim geri dönüşler var, yazmam gereken bir sürü grup var. Kshowları takip etmekten bazen dizi, film izlemeye fırsatım olmuyor. Birde üstüne yoğun iş temposu eklenince ancak dinlediğim şarkıları yazma eğiliminde bulunabiliyorum. Fakat en yakın zamanda gruplarla alakalı kaldığım yerden devam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..