26 May 2014

Bride Of The Century / Kore Dizisi

"Bride Of The Century" yani "Yüzyılın Gelini"severek takip ettiğim, bitmesine bir o kadar üzüldüğüm dizi. Biter bitmez yazmak istemiştim. Fakat içinde bulunduğumuz koşullar, üzerimizde ki kara bulutlar, kara günler içinde olmamız yazma şevkimi biraz olsun kırdığı bir dönem içindeydim..Bir de bunun üzerine işlerimin yoğunluğu da eklenince uzaklaşmak zorunda kaldım.İçimi biraz olsun döktükten sonra konumuza geri dönelim.. Ben FT Island severim sevmesine de Hong Ki bir başka severim.. Bir kaç önce ayağını kırdığı için dizi çekimlerine başlayamamıştu. Çekimlerden fotoğraflar yayınlanmaya başladığında bir post yayınlamıştım. Kısacası diziyi onun için bekledim.. 

Temel konumuz şu şekilde; Taeyang Şirketi Güney Kore'nin en büyük Holdinglerinden biridir. Taeyang şirketini yöneten ailenin üzerinde yüzyıldır süren bir lanet vardır. Bu lanet ailenin ilk oğlunun ilk eşinin ölmesiyle başlar. Seneler boyunca üzerinde komplo teorileri ortaya atılır... cemiyet aileleri çocuklarına eş seçecekleri zaman kendi statüleriyle uygun olanları eş ailelerine dahil etmek isterler. Çocuklarda buna itiraz etmez. Aslında aşk evliliğinden çok şirket evliliği olur. Anlayacağınız karşılıklı çıkar ilişkisi başta gelir dizilerin konuları
genelde bu şekilde olur.. Dizide bi nevi bu şekilde başlıyor. 
Lee Hong Ki-Choi Kang Ju

Taeyang Şirketinin büyük oğlu Choi Kang Ju yakışıklı, başarılı,kibirli, duygularını belli etmeyen buz gibi olmasına rağmen ailesini utandırmamak adına sevmediği bir kadın ile evlenmeyi kabul edecek kadar da saygılı bir adamdır. Ailesinin isteği üzerine Jang Ki Kyung ile nişanlı olmasına rağmen onunla bir araya geldiğinde bu kıza kaba davranan bir adam olup çıkıyor. Nişanlandoğı kız Jang Ki Kyung aile şirketi zor durumda olduğu için Kang Ju ile evlenmek zorundadır. Bu kız soğuk nevale bir şey olmasına rağmen Onun etkilemek için çok çaba sarf eder. Ona yaklaşmaya çalıştıkça bir o kadar kaba davranışlara maruz kalır.. Bir gün ortadan kaybolur. 

Yang Jin Sung-Na Do Rim

Na Do Rim; bu kız da nereden çıktı demeyin.. Küçük sahil kasabasında büyükannesiyle yaşayan sıcak kanlı Ki kyung ile zıt karakterlere sahiptirler
Onun hikayesi intihar eden bir kadının hayatını kurtarmasıyla başlar. Ona şans bilekliği verir, kolundan çıkarmamasını tembihler... Bu bileklik ona ne kadar şans getirecektir ya da şanstan daha çok şansızlık mı getirecek inanın son dakikaya kadar sizi içine çekiyorlar, merak içinde bırakıyor sevgili senaristler. Na Do Rim aslında her şey Ki Kyung'un aisi ile karşılaşmasıyla başlayacak desem yanlış olmaz..
Sung Hyuk-Jang Ji Hyun
Dizinin iyilik meleği Na Do Rim'in koruyucu meleği. Ki Kyung'un abisi
Jang Ji Hyun.. İnşaatları kontrole gittiğinde yemek teslimatı sırasında karşılaşır. Görür görmez şoka girer.. Kardeşine fiziksel açıdan benzeyen bu kızın karakteri tam zıttır. Onun içinde işler sarpa saracaktır...Bir de Kang ju'nun
çocukluğundan bu yana yanında olan annesinin istediği gelin potansiyeline sahip Lee Roo Mi onunla evlenmeyi beklerken hayalleri suya düştü tabi ki..Bu kızın her fırsatta Ki Kyung'u ezme çabalarına ilk başlarda sinir olsam da sonralarında hak vermeye başladım.. Mimikleri ve bakışlarında ki nefreti izlerken içimde hissettirdi.. Daha öncede Playfull Kiss'de kaybeden kız rolüyle izlemiştim bu kızı..

Bu iki kadına dikkat edin, iyice bakın.. Kendi hırsları uğruna yapmayacakları hiçbir şey yok.. Solda ki bayan Kang Ju'nun annesi Kim Myung Hoo sağda ki bayan ise Ki Kyung'un annesi Ma Jae Ran..  Myung Hoo istediği gelinin farklı olduğunu belirtmiştim. Ee ailenin üzerinde de bir lanet söylentisi olursa neler olur? İşte o zaman oğlunun ilk evliliğini istemediği yapmasını ister değil mi? Ona en uygun aday ise Ki Kyung'tur. Nedeni ise; şirketlerinin paraya ihtiyacı olması tabi ki.. Bu kadın bu lanete deli gibi inanıyor.. Çünkü o da eşinin ikinci eşidir.. Myung Hoo bunları düşünürken olaylardan habersiz olduğunu düşündüğü Jae Ran aslında ondan bir adım öndedir.. Bir anda ortadan kaybolan Ki Kyung'un yerine ona tıpa tıp benzeyen bir kız geçirdiğini bilmeden planının üzerinde gider.. Bu iki anneden hangisi kendi emellerine ulaşacaktır diye diye finali ettik..
Park Jin Joo-KAng Tae Hwan

Na Doo Rim'in liseyi beraber okuduğu en yakın arkadaşı, dert ortağı onun Ki Kyung'un yerine geçtiğini bilen tek kişi.. Fotoğrafta ki çocuk ise; Kang Ju'nun sekreteri rolünde Kang Tae Hwan'ı izliyoruz onun ilk dizisi.. Bu ikisinin yollarının kesişmesi kötü bir tecrübeyle başlasa da sonu güzel oldu dizide :)
Jung Hae İn



Taeyang grubunun ikinci hovarda oğlu. O dizide bir idolü canlandırıyor.Bu çocuk aynı zamanda çocukluğundan beri Roo Mi'yi seviyor. Pek fazla dizide görünmüyor. Bu çocuğun rahatlığından istiyorum.. Jung Hae İn'ın ilk dizisi olup onu daha güzel yerlerde görmek istiyoruz. Ayrıca 26 yaşında olması beni şaşırttı demek isterdim ama bir çok insan yaşını zaten göstermiyor..
Aklımda kalan dizide bir çok yerde gördüğümü karakter bu şekildeydi. Birazcık diziden bahsedelim.. Ben bu dizinin konusundan ziyade oyuncularını aşırı sevdim. Özellikle iki zıt karakteri canlandıran Yang Jin Sung benden kucak dolusu takdir topladı.. Ki Kyung olduğunda  sinir küpü oluyor Na Do Rim karakterine bürününce sevesim geliyordu. Rollerinin hakkını verdi.. Aynı kişi farklı roller ve birine kızıp diğerini sevmek işte bu oyunculuk..İzlediğim diziler arasında City Hunter'da rol almış daha önce oradan hiç hatırlamıyorum kendisini.. Fakat geçen sene yayınlanan Secret Love dizisinde ara ara görünüyordu.Ben yinede onu bu diziyle hatırlamayı tercih ederim.. 
Özellikle bu hallerine hasta oldum :)

Yazımın başlarında bu diziyi Hong Ki için başladığımı söylemiştim. O güzelim sarı saçlarından siyaha döndükten sonra olgun hallerini bir kez daha sevdim. Bir kez daha kendine hayran bıraktı. Oyunculuğunu seviyorum evet çok seviyorum. Onun o çocuksu hallerini gördüğümde cidden rol yapmadığını düşünüyorum. Hele o söylediği ost yok mu dizide beni bitiren nokta o oldu.. Telefonum olsun ıpodum olsun her yere anında indirdim.. Zaten bir çok Osta imzasını atıyor, sesinin güzelliğine zaten diyecek lafım yok..
Öldürücü gülüşü :)

Öldürücü gülüşün ardından girdiği bu haller, işte bizim Hongki'miz:)

Şu zamana kadar dinlediğim sizlerle paylaştığım dizi müzikleri arasında ilk üçün zirvesinde Hong Ki'nin o güzel sesinden "Words I Couldn't Say Yet" aynı şarkıyı AoA'dan Choa seslendirdi.. Şarkının kullanıldığı sahnelere fazlasıyla duygu katan iki güzel ses.. Lee Jae Jin'in seslendirdiği "Come Inside" ve 2Young'ın seslendirdiği My Girl benim aklımı çelen şarkılar oldu.. Dediğim gibi dinlemediyseniz Hongkinin sesinden bir kez olsun dinlerim.. Benim sevdiğim izlerken keyif aldığım, duygulandığım bir yapım olmuş. Bittiği için üzgünüm.. Umarım yeni yapımlarda izleriz bu ekibi..

6 yorum:

  1. Yazının her köşesine evet öyle hı-hı falan dedim düşün nasıl hak verdim sana öyle :D Dizi yayınlanırkez izlememe rağmen tabiri caizse su gibi içmiştim. Normalde ben biraz beklerim dizi geldikten sonra bazen çeviri gelene kadar beklerim bazen bi kaç saat ama bu dizide gelmiş mi benim dizim aman gel izleyeyim seni diye patır patır izledim bölümleri :D Bunun sebebi elbetteki güzel oyunculuk iyi senaryo :D Kesinlikle izlenmeli yayımlarından biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı düşüncede olman mutlu etti canım :)
      çevrim içi olarak takip ettiğim dizi çok fazla fakat bazen yarıda bırakıp birden izliyorum. Bir bu diziye kıyamadım. Kızın oyunculuğu kendine hayran bıraktı :D Yalnız şarkı harika değil miydi o konuda bana katılıyor musun? merak ettim.

      Sil
  2. bende lee hong ki için dört gözle beklyordum :) çevisi bitsin dedim bitti ama araya diziler girdi şu an çok utandım hongkiciğimi aldatmış gibi :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çeviriyş bekleyemedim. Sende daha fazla bekleme izleeeee:)
      Ben bittiğine aşırı üzüldüm

      Sil
    2. hafta sonu dizim bitiyor ve başlıyorum *. * :D

      Sil
    3. Merakla yorumlarını bekliyorum :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..