26 Şub 2014

Ma Boy / Kore Dizisi

Ne film izlesem diye nette dolaşırken bir anda mini dramalara gözüm ilişti 2012'de yayınlanan dizimiz  3 bölümden oluşuyor. 3 bölümden dizi mi olur demeyin, mis gibi de oluyor. İzlerken eğlendiğiniz biterken tadı damağınızda kalacak gençlik dizisi May Boy.


Güney Kore dizilerinden aşina olduğumuz erkek kılığına giren kız temalı bir çok yapım izlemişizdir. Bu sefer kız kılığına giren erkeği izleyeceksiniz. Kız kılığına giren erkek mi olur demeyin, oluyor. Hele bu erkek kız gibi surata ve güzelliğe sahipse olabiliyor. İtiraf ediyorum dizinin afişine baktığımda sağ ve solda ki kişinin aynı olduğuna.Dizinin oyuncularından Kim So Hyun dışında tanıdığım yok. Kim So Hyun kim derseniz küçük bir hatırlatma yapayım. 1999 doğumlu, Rooftop Prince, The Moon That Embraces The Sun ve I Hear Your Voice dizilerinde ablalarının çocukluklarını canlandıran ileride çok iyi işler başaracak olan kızımız. Burada başrol olduğunu fark ettiğimde izlemeyelim dedim. Kız kılığına giren erkek oyuncumuz 1991 doğumlu TOUCH adlı grubun onların tabiriyle seksi çocuğu Su Woong. Grup hakkında pek bi bilgim olmadığından bu konuda pek yardımcı olamayacağım. Fakat çocuğun oyunculuğuna gelince kız gibi kırıtması falan güzeldi. Dizininin bir diğer erkek oyuncusu  kendini beğenmiş idol rolüyle güldüğüm, kız kılığına girmiş Irene aşık olan Tae Joon karakterini ise EXCİTE grubunun üyesi Min Hoo canlandırıyor. Bu çocuğun dizi karnesine baktığımda üzüldüm halbuki komedi dizilerinde iyi iş yapacağını düşünüyorum. En çok güldüğüm noktalardan Irene ve Tae Joon'un fanlarının kapışması. Özellikle üç kızın birlikte yürüdükleri her sahnede kendimi gülmekten alıkoyamadım. İrene aşık olan üç erkeğin Irene erkek haliyle çıkış yaptıktan sonra ekranda gördüklerinde ki tepkileri harikaydı. Eğer bu dizi 16-20 bölüm arasında olsa inanın iyi iş yapardı.

Diziyi daha fazla deşmenin anlamı yok. Zaten 3 bölümcük olduğunda izlerken tadı damağınızda kalacağı konusunda garanti veriyorum. Özellikle haftaiçi çalışıyorsanız ya da okuldan arta kalan zamanlarında dizi izlemeye kendinizi veremiyorsanız film izlemek yerine mini dramalara sarabilirsiniz. Tecrübeyle sabit :)

2 yorum:

  1. bende çok severek izlemiştim.
    kızın dans ettiği bir sahne varı orada kopmuştum hatta :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben idol olan Tae Joon'un girdiği triplere çok güldüm :D

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..