14 Ağu 2013

Personal Taste / Kore Dizisi





Gel gelelim Lee Min Ho'nun başrolünü oynadığı "Personal Taste " dizisine. BOF'da ki gibi aşık olduğu kadına tutkuyla bağlı fakat ne yazık ki bir Gu Jun Pyo değil. Beklentilerimin altında olan bir dizi olmasına rağmen izlerken zevk almadım desem yalan olur. İzlerken Park Gae In rolünü oynayan arkadaşa ilk başlar da fazlasıyla uyuz oluyodum. Bu kadar saf bir insan olamaz ya..
JinHo ile ev arkadaşı olduktan sonra o da kendini bir şekilde sevdirmeye başladı. En azından karakterin özelliklerini neden bu şekilde saf olduğu öğrenmiş oldum. 5 yaşında annesiz kalmış, prof. bir baba var ama kızını tamamiyle dışlamış. Bu kız kendini koruma adına geçmişte ki üzüntülerini düşünmeme pahasına bildiğin bilinç altında gizliyordu. JinHo ile de böyle bir konuşma geçiyordu sanırım. 



Jin Ho ile ev arkadaşı oldular birbilerine uyuz olmalarına rağmen paylaşımlar artıkça da yakınlaşmalar olmaya başladı. Jin Ho'ya çok kızmıştım ilk başta iş için de olsa kızın evine yerleşti. Her ne kadar daha sonra değişmiş olsa bile :) Yalnız en çok Gae In'in saflığından dolayı yanlış anlamaları güldürdü. Koskaca Lee Min Ho'yu dizide de olsa gay yaptı. O sahneler tartışılmaz komikti :) bir de gay diye çocukla her şeyi konuşabiliyordu.  Hele gay müdürün bunu duyup sonra onunda tercihinin farklı olduğu öğrendiği sahne daha bi komikti..
dizide yer alan diğer karakterle; çıban başı Jo Eun Ji tam bir yılan..Kıskanç, pislik, elindekilerle yetinemeyen aciz bi kadın. Gae In'in uzun süreli olan ilişkisinde ki çocuğu elinden aldı. Yetmemiş gibi Jin Ho asılmaya kalktı tabi zeki adam yer mi ? Tabi ki de yemedi :) Çok gereksiz bir karakter daha var ki ona uyuz olmamak mümkün değil. 
Gae In'nin uzun süre çıktığı çocuk Han Chang Ryul. Bu adam aslında özünde iyi bir insan ama kızımıza yaptıklarıdan ötürü ona gıcık olmamak elimde değil. Ev arkadaşı Jo Eun Ji ile evlenmeye kalkışırlar bunu nikahta öğrenir bizi kız. Tabi evlenemezler !! :) Her ikisini de sevmediğim için çok bahsetmek istemiyorum.
Birbirlerine aşık olduklarında daha bi eğlenceli oldu Gae In ve Jin Ho çiftimiz. Bir de öncesinde Gae In'in hisleri oluşmaya başladığı zamanlarda Jin Ho içi erkek kılığına girmesi falan ne kadar saf bir aşk olamaz.
Gae In babasını sevemedim. Hem yıllarca kızıyla ilgilenmesin olanları öğrendikten sonra Jin Hoo'ya çemkirsin, yok öyle ya ! Karşılaştıklarında Jin Hoo güzel bi konuşma ile adamın hatalarını yüzüne vurunca "Ohhh içimin yağları eridi" diye kendim sevinir oldum.

Final beklediğimden daha kötüydü. Kore dizileri finalleri çok sade tutuyor yada bizim beklentilerimiz çok üst düzeyde:)


1 yorum:

  1. Okudukça merak uyandırdı bunu izlememiştim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..