13 Eki 2014

Surplus Princess / Kore Dizisi


Surplus Princess, 10 bölümden oluşan dizi deniz kızı Ha Ni'nin insan olma yolundaki maceralarını konu alıyor. 100 gün içinde gerçek aşkı bulamazsa baloncuklarla birilikte yok olacaktır. Dizinin konusu MyGrilfriend Gumiho'yu andırsa bile arasında dağlar kadar fark olduğunu söyleyebilirim. Zira 14 bölüm olarak yayınlanacak dizi apar topar 10 bölüme indirilmiş. Dizinin finalinde çıkan "Geri döneceğiz" yazısı gelecek yaz ikinci sezonun olacağının işareti.
Genele yaydığımızda eğlenceli, komik, saçmalıklarla dolu ve diğer dizilere bol göndermeler yapan dizi, final bölümünde MyGrilfriend Gumiho, Heirs yanlış hatırlamıyorsam 2. bölümde Man Of Stasrs dizilerine göndermeler yaptığını bir tek ben fark etmemişimdir.
Dizi bir anda 10 bölüme düşünce öyle bir final yapıldı ki rezalet. 9 bölüm boyunca Shi Kyung peşinde koşup onunla birlikte olmak için insan olmayı tercih eden deniz kızı Ha Ni, bir anda ev arkadaşı Hyun Myung'a aşık olduğunu fark çok saçmaydı. Her ne kadar ikinci sezonun çekileceğini ima etseler bile inanılmaz kötü bir final yaptığını düşünüyorum.
Dizinin bir diğer sorunu ise yan rollerin çok fazla üzerinde durulması oldu. Senarist fantastik konulu dizi yapacağım deyip genele yaymaya çalıştığında ortaya ne olduğunu anlamadığımız bir final çıkar(amadı)dı.
Açık konuşmak gerekirse ne yazacağımı bilemediğim bir dizi oldu desem yeridir. Oyuncuların harcandığını düşündüğüm bir senaryo, ışık hızıyla bitirilmiş bir final ve hayal kırıklığının bol olduğu bir dizi. İzlemezseniz bir şey kaybetmezsiniz düşüncesindeyim

11 yorum:

  1. Final konusunda kesinlikle sana hak veriyorum ancak yan rollerin gayet guzel islendigini dusunuyorum ben ;) evet pat diye bitirdiler belki ikinci sezonu da cikar baslarda cok sirin olan dizi boyle bittigi icin uzulmus olabiliriz ama yan roller guzeldi beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düdam yan rollere lafım yok. Zaten kısa bir dizi olduğu için başrol oyuncuları daha geride kalmış izlenimi verdiler. Yoksa yan roller daha iyiydi :D Dizinin büyük ihtimal devamı gelecek :D

      Sil
    2. Belki o konuda hakli olabilirsin ama kesinlikle ben yan rolleri cok ama cok sevdim :) devami gelirse izlermiyim amin degilim ama *.*

      Sil
    3. Ben yine merakta izledim gibi geliyor :)
      Yan rolde cryon pop fanı olan ajussi çok komik değil miydi :D

      Sil
    4. Yan roller genel olarak cok sirindi :)

      Sil
  2. Giriş kısmını çok beğendiğim, gelişmede sıkılmaya başladığım, final kısmında senaristin ağzını burnunu kırmak istediğim bir dizi oldu...O kadar ümitliydim ki bu diziden... Hayal kırıklığı oldu benim için :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Senarist nasıl bir düşünce içindeydi inan merak ediyorum :(

      Sil
  3. iki bölüm izlemiştim, devamını izlerim diye düşünüyordum ama sen bolca spam verdiğin için artık diziyi izlemeye gerek duymuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk meselesi belki senin hoşuna gidebilir yine çok etkilemek istemem. Benim için finali özellikle fazla hayal kırıklığı oldu fakat oyuncular sempatik oradan kurtarabiliriz diziyi :)

      Sil
  4. benim beklentilerim çok yüksekti bu dizi için..ama senin yazını okuyunca canm hiç başlamamak dfaha iyi sanırım sonuç kocaman bi hayal kırıklığı gibi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum karakterler için izleyebilirsin en azından ben bi süre sonra onun için izledim. Fakat senaryo yalan oldu bu tabi benim düşüncem. Belki izleyenler sevebilir :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..