13 Oca 2014

Rockin' on Heaven's Door


İlk defa bir filmin konusuna dahi bakmadan izledim. 2013'de yayınlanan  filmin çevrildiğini ve Lee Hong Ki'nin oynadığını görünce bir bakayım dedim. Nerede dram var ben oradayım sanırım kan çekiyor..

30 Mayıs 2013 tarihinde vizyona giren filmin yönetmeni "Nam Taek-Soo"..  Filmin konusuna gelecek olursak; Sorunlu idol Choong Ui (Lee Hong Ki) bir gece kulübü çıkışında başını belaya sokar. Mahkeme kararı ile mecburi hizmete tabii tutulur. Mecburi hizmet yapacağı yer ise Düşkünler evi olarak bilinen bir hastahanedir. Yalnız bir sorun vardır bu hastanede yatan hastaların hepsi hastalıklarının son evresinde olan insanlardır. Son günlerini sevdiklerine bir kez bile sarılabilmek için tedaviye devam etmek istemezler. Yalnız bir sorun vardır, düşkünler evi kısa bir süre sonra gerekli parayı bulmaları gerekmektedir. Ölümü bekleyen bu hastalar için hayallerini gerçekleştirme fırsatı doğar.. Gerisi nasıl mı? İzleyin ve görün..

İyi olsun kötü olsun halime çok şükreden biri olarak bu filmi izledikten sonra bakış açınızı değiştireceğinizi ve güzel dersler çıkaracağınıza garanti veriyorum. Film; Lee Hong Ki'nin dışında Baek Jin Hee, Ma Dong Seok, Lim Won Hee ve Jeon Min Seo başrollerini paylaşıyor. İzlemeye değer..


2 yorum:

  1. Çok buruk bir hikaye aslında Lee Hong Ki'nin ara ara şebeklikleri olsa da çok buruktu...Bende dram sever ve Hong Ki sever olarak altyazı geldiği gibi atlamıştım hemen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hikayesi oldukça hüzünlüydü. Özelikle finaline doğru ağladığımı itiraf ediyorum. Hong Ki sevilmez mi ya içi dışı bir resmen :)

      Sil

Düşüncelerinizi lütfen benimle paylaşın..